گلکسی بادز ۲ پرو رسماً معرفی شد

گلکسی بادز ۲ پرو رسماً معرفی شد

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

گلکسی بادز ۲ پرو رسماً معرفی شد
بازدید : 1249

علاوه بر گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و فلیپ ۴ و سری گلکسی واچ ۵، سامسونگ امروز از هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز ۲ پرو در رویداد Unpacked خود رونمایی کرد.

هر Galaxy Buds دارای 2 بلندگو با ترکیب ووفر و توییتر است و از صدای Hi-Fi 24 بیتی پشتیبانی می کند. با این حال، برای استفاده از این کیفیت صدا، کاربران باید Buds 2 Pro را به یکی از گوشی های مجهز به اندروید 12 سامسونگ خود متصل کنند. علاوه بر این، Galaxy Buds 2 Pro از کدک های AAC و SBC نیز پشتیبانی می کند، اما از aptX پشتیبانی نمی کند.

این محصول از سه میکروفون SNR استفاده می کند که کاهش خودکار نویز، تشخیص صدای انسان و تشخیص صدای محیط را ارائه می دهد. به گفته سامسونگ، گلکسی بادز 2 پرو به قدری حساس است که می تواند به راحتی و به طور خودکار صدای فرد و محیط اطراف را تشخیص دهد و در صورت لزوم یکی از آنها را خاموش کند.

هدفون های بی سیم جدید سامسونگ نیز مانند گلکسی بادز 2 از باتری 61 میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند، اما محفظه شارژ به باتری 515 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. عمر باتری این محصول در هنگام پخش معمولی موسیقی 5 ساعت و در صورت اتصال به محفظه شارژ 18 ساعت می باشد. این اعداد با غیرفعال کردن کاهش خودکار نویز به 8.29 ساعت می رسد.

Galaxy Buds 2 Pro همچنین 3.5 ساعت مکالمه در حالت عادی و 14 ساعت زمان مکالمه در صورت اتصال به شارژر ارائه می دهد. غیرفعال کردن این ویژگی همچنین باعث افزایش طول عمر باتری Buds 2 Pro به 4.15 ساعت مکالمه می شود.

گلکسی بادز 2 پرو دارای رتبه IPX7 برای مقاومت در عمق 1 متری است، اما بدنه آنها این ویژگی را ندارد. سامسونگ این محصول را در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش با قیمت 299 یورو عرضه می کند.

 

 

منبع: سخت افزار

 

نویسنده :
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت : 13:1
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید